reklama

Na co úklid v domě, když není v duši?

...tento článek nemá za úkol shazovat hodnotu úklidu a čistoty domova...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Růženec
Růženec 

Bůh určitě věděl, proč je dobré zanechat nám zde na světě svatou zpověď. Ja mohu jen potvrdit tu úžasnou volnost a osvobozující účinek od tíhy lidské špatnosti, když se zvedám z klekátka a odcházím od odpouštějícího kněze. Vlastně je to pro mě největší lék a děkuji Kristu za to, že na mě každý den čeká. Protože bez odpuštění mnohdy člověk nedokáže jít dál, zastaví se a nenalézá směr, má spoustu otázek a odpověď si dává načas, z tohoto důvodu je Příběh o marnotratném synu a následném objetí jeho otce jeden z mých nejoblíbenějších biblických textů. Mohu také svědčit o tom, že je účinné se před vstupem do zpovědní místnosti pomodlit buď k Matce Boží, k Ježíši Kristu, andělu strážnému či k jakémukoliv světci, aby vše proběhlo dobře. A ono proběhne. Beru slova kněze, jakoby je říkal sám Ježíš Kristus, vlastně o tom tak Ježíš mluví. Dříve pro mě byla svátost smíření jakousi odstrašující povinností, kterou doprovázel strach, ale teď ji zakončuje radost ze skutečnosti, že vždycky mám možnost začít znovu...

Věrka Zemanová

Věrka Zemanová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jmenuji se Věrka a víc mě možná poznáte,když budete číst i mezi řádky...hmmm... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu